Lιαиα Δʓℓιɛ //

ENTRY ABOUT +FOLLOW DBOARD NEWER OLDER

بسم الله الرحمن الرحيم . Assalammualaikum dimulakan , Wajib dijawab bagi semua umat ISLAM ~

× Sɛℓαмαт Ƭαнʋи βαяʋ ×
Selasa, 31 Disember 2013 - Permalink - 0 Comments
xx Selamat Tahun Baru xx
Assalammualaikum semua .. Liana memang suka wish lambat-ii ni .. Haha xD 
Kenangan 2013 tetap terpahat dihati , takkan dilupakan . Ade orang yang aku sayang then pergi meninggalkan aku , and semua laa . Takkan pernah lupa . Kenangan dengan cikgu , budak-ii kelas . Memang awesome gila . Now taken with Aiman Farhan , hope kekal lame dengan dia even after this jarang contact cause dia masuk asrama , aku pun nak kena fokus for PBSMR :'( So sadd .. Walau apapun yang terjadi aku tetap tunggu dia , dia tetap tunggu aku . In Shaa Allah . Now dah masuk 2014 . Cipta kenangan baru dengan yang tersayang , budak kelas yang baru , cikgu baru . Semuanya baru la :3 haha . Bestie lame . taknak baru ! haha xD 
Kbyee ^^